The Fresh Collection Travel is nu online!

Veel gestelde vragen

Het verwerken van een retourzending duurt maximaal 10 werkdagen. Retourneren is gratis bij Le Marais en daardoor ontvangen we 2 keer per week de retourzendingen van de DHL-parcelshops. Uw pakketje is ongeveer 4/5 dagen onderweg naar ons, waarna wij het binnen 48 uur verwerken. Met het weekend er tussen kan het dus maximaal 10 dagen duren totdat het bedrag weer op uw rekening staat.

Wanneer u kiest om uw retour zelf te betalen, dan ontvang je binnen 2 dagen het bedrag op uw rekening.
1 Kruis de optie 'ruilen' aan op de pakbon en ga met uw pakketje naar een DHL-Parcelshop

Vertel de medewerker dat het pakketje voor Le Marais is, u hoeft geen adres door te geven. Het terugsturen van het pakketje is GRATIS!
 

1 Ontvang van de medewerker het verzendbewijs (BELANGRIJK, deze heeft u nodig!)

U ontvangt van de DHL-medewerker een verzendbewijs waarop een code staat.
 

1 Log in op uw account en ga naar 'Gratis Omruilservice'

Wanneer u iets hebt besteld, heeft u automatisch een account aangemaakt. Hier kunt u inloggen.

4 Vul in welke kledingstukken u retour hebt gestuurd én de DHL-code.

U ontvangt binnen een paar uur (max 24 uur, behalve in het weekend) een shop-tegoed in uw account, zodat u snel weer GRATIS zonder verzendkosten nieuwe artikelen kunt bestellen! Deze ontvangt u dan de volgende dag al.

 

Geen paniek, dit is de laatste status die DHL weergeeft omdat wij onze retourzendingen 'in bulk' ontvangen. Uw pakketje is ongeveer 5 dagen onderweg naar ons, waarna wij het binnen 48 uur verwerken. Met het weekend er tussen kan het dus maximaal 10 dagen duren totdat het bedrag weer op uw rekening staat.
Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling telefonisch te plaatsen. Onze klantenservice helpt u uiteraard graag verder wanneer u een vraag over of wanneer u hulp nodig heeft bij een online bestelling.
Deze items blijven wel in uw winkelmandje staan. Maar er zijn artikelen waar heel veel vraag naar is en deze kunnen uitverkocht zijn voordat u de aankoop bevestigt, ook al waren ze wel verkrijgbaar toen u deze aan uw shoppingbag toevoegde. Wacht dus niet te lang.
Bij elk artikel geven wij aan welke maat ons model hiervan draagt en wat haar maten zijn. We geven ook aan of een item normaal valt of wij adviseren om een maatje groter/kleiner te kiezen. Mocht u nog twijfelen klik dan even op de link “Maattekening” bij het artikel zelf, dan ziet u daar per maat het verschil in lengte en breedte in cm’s aangegeven staan.
Maakt u zich geen zorgen, het is zeker nog mogelijk dat een artikel weer terug in de webshop komt. Als u bij het betreffende artikel op de link “Is uw maat niet meer beschikbaar?” klikt, dan kunt u daar uw mailadres en de gewenste maat doorgeven. U ontvangt dan automatisch een mail wanneer het item weer op voorraad is zodat u deze alsnog kunt bestellen.
Dit kan de volgende oorzaken hebben:
1. Er kan per bestelling gebruik gemaakt worden van één kortingscode
2. Er geldt een minimale bestelwaarde voor de kortingscode
3. De geldigheidsduur van de code is al verlopen
Mocht de code om een andere reden niet werken, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice, zij helpen u graag verder.
U kan bij een bestelling het afleveradres opgeven. U kan daarbij een adres doorgeven waar u uw bestelling afgeleverd wilt hebben. Indien u voor ’s avonds 21.00 uur besteld, dan wordt uw bestelling de volgende dag door DHL afgeleverd. Als u niet zeker weet of u thuis kunt zijn kies dan voor een DHL afhaallocatie bij u in de buurt. Controleer altijd even of u uw mailadres goed hebt ingevuld. U ontvangt namelijk een mail zodra je je pakketje zelf kunt ophalen.
Nog niet, op dit moment leveren we alleen naar adressen binnen Nederland.
Indien de bestelling nog niet gepickt en/of verzonden is kunnen wij voor u altijd het bezorgadres aanpassen. Mail hiervoor zo snel mogelijk na het plaatsen van de bestelling even naar onze klantenservice, info@le-marais.nl of reply op uw orderbevestiging!
Ja, zodra u uw bestelling geplaatst hebt ontvangt u van ons een bestelbevestiging per mail en zodra wij uw pakketje ingepakt en verzonden hebben ontvangt u een mail met daarin de trackcode van uw pakket. Zodra het pakket bij DHL gescand is, kunt u via deze trackcode volgen wanneer uw pakketje afgeleverd zal worden.
We besteden veel zorg aan een correcte voorraad van ons assortiment. Helaas kan het toch gebeuren dat een item niet leverbaar is omdat deze bijvoorbeeld niet aan onze kwaliteitseisen voldoet. U ontvangt van ons dan een mail waarna u kunt aangeven of u een andere item, een tegoed of een terugbetaling wenst.
U ontvangt van ons een bevestigingsmail zodra wij uw pakket verwerkt en terugbetaald hebben. De bijschrijving van het bedrag van de retourzending vindt altijd plaats op de rekening waarmee u de betreffende bestelling ook betaald hebt.
Als u geen van onze speciale akties wilt missen en precies wilt weten wanneer onze nieuwe collecties weer online komen, meldt u dan aan voor onze nieuwsbrief. Onderaan iedere pagina op onze webshop heeft u de mogelijkheid om u in te schijven. Door u aan te melden accepteert u ons privacy beleid. Mocht u van gedachten veranderen, dan kan u zich uiteraard weer afmelden voor de nieuwsbrief.
U kunt u op elke gewenst moment weer afmelden voor de nieuwsbrief. Onderaan de nieuwsbrief vindt u daarvoor de link:
Wilt u niet meer op de hoogte worden gehouden? Pas de problème, klik dan gewoon hier, dan bent u direct uitgeschreven!
Back to top
  Loading...

Bonjour! Helaas heb je een te oude browser om onze hippe site volledig te kunnen zien ;) Je kunt het beste je browser updaten!